Plaukimo treniruotės

Plaukimo treniruotės

Kviečiame registruotis vaikus ir suaugusius į treniruotes.

Treniruotės vyks liepos ir rugpjūčio mėnesiais.

Kaip užsiregistruoti į treniruotes?

Jeigu jūs ar vaikas yra lankęs plaukimo treniruotes arba plaukimo stovyklą prisijunkite prie paskyros su el. paštu kurį pateikėte įsigydami paslaugas pirmą kartą.

  • Pasirinkite: domina vaikų mokymo plaukti ar suaugusių treniruotės.
  • Grupės skirstomos pagal amžių, plaukimo lygį ir treniruotės laiką.
  • Pasirinkite kiek kartų per mėnesį lankysite treniruotes.
  • Pasirinkite savaitės dienas, laiką ir trenerį pas kurį lankysite treniruotes.
  • Užpildykite anketą ir apmokėkite.
  • Sutartį ir kitą informaciją rasite prisijungę prie profilio el. paštu kuriuo registravotės.
  • Narystė galioja iki einamojo mėnesio pabaigos.
  • Susitinkame treniruotėje artimiausiu laiku!

Ką atsinešti pirmą kartą atvykstant į treniruotę?

  • Turėti apsauginę veidą dengiančią kaukę (vaikams nuo 6 metų).
  • Nepamiršti maudymosi kostiumėlio ar maudymosi šortų, plaukimo kepuraitės, plaukimo akinių ir šlepečių neslystančiu padu.
  • Turėti dušo reikmenis, rankšluostį, esant poreikiui – chalatą.
  • Jeigu neturite Plaukimo klubo nario kortelės, ją galėsite įsigyti registratūroje už 2 €.

REGISTRACIJA 

arba telefonu +370 640 44480

Priimame pagal amžių:

  • Vaikai 4-6 metų amžiaus.
  • Vaikai iki 6 metų ir tėvai.
  • Kitos vaikų mokymo plaukti grupės (6-15 m.)
  • Suaugusių mokymas plaukti (nuo 16 m.)

Lygiai pagal LEARN TO SWIM programą:

  • 1 LYGIS - nemokantiems plaukti ar bijantiems vandens.
  • 2 LYGIS - tiems, kurie drąsiai jaučiasi vandenyje, nebijo panerti, geba plūduriuoti ir judėti vandenyje su pagalbine plaukimo priemone.
  • 3 LYGIS - tiems, kurie su geba atlikti taisyklingus judesius kojomis plaukiant ant krūtinės ir nugaros su arba be pagalbinės priemonės bei moka atlikti mažiausiai 3 ritmiškus oro išpūtimus į vandenį.
  • 4 LYGIS - nuplaukti be pagalbinės priemonės 10 metrų ant krūtinės ir nugaros atliekant taisyklingus kojų judesius neliečiant dugno.
  • 5 LYGIS - skirtas mokantiems atlikti taisyklingus kojų judesius visais keturiais plaukimo būdais (krauliu, nugara, krūtine, peteliške).
  • 6 LYGIS - gebantiems nuplaukti mažiausiai 10 metrų visais plaukimo būdais (krauliu, nugara, krūtine, peteliške) atliekant taisyklingus kojų ir rankų judesius.
  • 7 LYGIS - gebantiems nuplaukti 25 metrus nesustojus ir apsisukant atlikti taisyklingus posūkius visais plaukimo būdais.
  • 8 LYGIS - skirtas galintiems nuplaukti nesustojus 100 metrų keičiant mažiausiai 3 plaukimo būdus.
  • 9 LYGIS - nuplaukti be sustojimo 400 metrų atliekant taisyklingus posūkius.
  • 10 LYGIS - skirtas nuplaukti be sustojimo 800 metrų bei 100 metrų kompleksiniu būdu atliekant taisyklingus posūkius

REGISTRACIJA

Turite klausimų?

Skambinkite: +370 640 44480

Rašykite: info@klubasbanga.lt