Šuoliai į vandenį Kaune

Šuoliai į vandenį Kaune

Plaukimo akademija Banga kviečia 7- 13 m. vaikus prisijungti prie šuolių į vandenį grupės nuo spalio!

Šuoliai į vandenį - viena įdomiausių ir grakščiausių sporto šakų, ugdanti drąsą, pasitikėjimą savimi, gerinanti bendrą fizinę formą.

Užsiėmimų baseine metu vaikai mokosi taisyklingai ir saugiai šokti į vandenį nuo skirtingų aukščių.

Šuolių į vandenį programa skirstoma pagal lygius, šiuo metu formuoja grupė yra 1 LYGIS, kviečiami vaikai, kurie gali atlikti taisyklingus judesius kojomis plaukiant ant krūtinės ir nugaros su arba be pagalbinės priemonės. 

Treniruočių metu:

  • Vaikai susipažins su šuolių į vandenį istorija
  • Baseine bus atliekami šuoliai nuo skirtingų aukščių ir šuoliai skirtingomis šuolių į vandenį technikomis

Šuoliai į vandenį - įdomu ir neįprasta - tai vienas geriausių būdų sustiprinti fizinę formą ir įveikti baimes. Šuoliai į vandenį tinkami tiek berniukams, tiek mergaitėms!

REGISTRACIJA 

Šuolių į vandenį programa skirstoma pagal lygius, šiuo metu formuoja grupė yra 1 LYGIS.

1 LYGIS

  • Atlikti įvairius judesius (mostai, spyriai rankomis bei kojomis) po vandeniu;
  • Stovint saugiai panirti į vandenį ir išnirti iš jo;
  • Įšokti į vandenį nuo baseino krašto su trenerio pagalba;
  • Lenkimasis prie tiesių suglaustų kojų atsistojus ar atsisėdus;
  • Įsiminti trijų pratimų pavadinimus bei techniką sausumoje;
  • Mokėti saugiai elgtis treniruotės metu sausumoje, bei vandenyje.

2 LYGIS

  • Įšokti į vandenį nuo baseino krašto be trenerio pagalbos;
  • Įšokti į vandenį nuo startinio bokštelio su trenerio pagalba;
  • Įsitempti šokant į vandenį su trenerio arba be trenerio pagalbos;
  • Atlikti 3 mankštos pratimus sausumoje;
  • Įsiminti 5 pratimų sausumoje pavadinimus bei technikas;
  • Būti aktyviam visos treniruotės metu sausumoje ir vandenyje.

3 LYGIS

  • Įšokti į vandenį nuo startinio bokštelio be trenerio pagalbos;
  • Įšokti į vandenį atbulomis nuo startinio bokštelio su trenerio pagalba;
  • Įšokti įsitempus ir pasiekti žaisliukus esančius baseino dugne;
  • Atlikti “grupiruotes” padėti atliekant šuoliuką pirmyn nuo startinio bokštelio;
  • Įsiminti 3 šuolių į vandenį pavadinimus bei technikas;
  • Įsiminti 10 pratimų sausumoje pavadinimus;
  • Atlikti 5 mankštos pratimus sausumoje.

4 LYGIS

  • Įšokti į vandenį atbulomis nuo startinio bokštelio be trenerio pagalbos;
  • Atlikti šuolius nuo startinio bokštelio su skirtingomis rankų padėtimis;
  • Atlikti “grupiruotės” padėti atliekant šuoliuką pirmyn ir atgal nuo startinio bokštelio;
  • Atlikti “sulinkimo” padėtį atliekant šuoliuką pirmyn nuo startinio bokštelio;
  • Atlikti “griuvimą” pirmyn ant galvos nuo baseino krašto su trenerio pagalba;
  • Išlipti iš vandens nenaudojant laiptų;
  • Įsiminti 5 šuolių į vandenį pavadinimus bei technikas;
  • Atlikti 7 mankštos pratimus sausumoje.